News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.karinafalinska.com

czwartek, 3 marca 2011

www.karinafalinska.com

Nie odbiegam dziś od tematu zdjęć ślubnych. Tym razem Tychy - postanowiłem odwiedzić Śląsk. Było warto znalazłem kilkanaście naprawdę ciekawych i inspirujących galerii. W najbliższych dniach opiszę szerzej o tym pięknym zakątki Polski.

Powróćmy jednak do zdjęć, które zwróciły moją uwagę. Poszukiwałem czegoś wyjątkowego do do posta, miałem zamiar opisać sesje ciążowe. Jedak muszę zmienić temat na zdjęcia ślubne choć i zadęcia z brzuszkiem pojawiają się ana stronie www.karinafalinska.com

Intrygujące i inspirujące zdjęcia ślubne Tychy:

www.karinafalinska.com

foto: www.karinafalinska.com


www.karinafalinska.com

foto: www.karinafalinska.com


Tak więc zachęcam do odwiedzin strony www.karinafalinska.com.

Opisałem zdjęcia ślubne innych artystów:

  1. www.arekzaremba.pl
  2. www.matyldaprojekt.com
  3. www.marriagephoto.pl
  4. www.bridelle.pl
  5. www.mojetwojenasze.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.karinafalinska.com