News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.dobreujecie.pl

czwartek, 3 marca 2011

www.dobreujecie.pl

Sesje ciążowe były już tematem kilku postów na tym blogu. Ale było to zupełnie inne zdjęcia i zupełnie innym przekazie, niż te które możemy zobaczyć na stronie www.dobreujecie.pl.

Typowe studyjne ujęcia ... Na uwagę zasługuje światło oraz barwy, wyraziste i przekonujące zdjęcia. Jednym słowem sesje ciążowe, którymi będziemy mogli pochwalić się rodzinie i znajomymi. Pamiątka na lata ...

sesje ciążowe

foto: www.dobreujecie.pl


sesje ciążowe

foto: www.dobreujecie.pl


sesje ciążowe

foto: www.dobreujecie.pl


Mam dzieję ze zdjęcia podobają się i zachęcą do odwiedzenia strony: www.dobreujecie.pl. I ja tam byłem, i zdjęcia widziałem ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.dobreujecie.pl