News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.emhara.pl

czwartek, 31 marca 2011

www.emhara.pl

Sądzę że Warszawiakom nie trzeba przedstawiać autora fotografii oraz galerii internetowej na stronie www.emhara.pl. Oprócz naprawdę ciepłego i wyrozumiałego podejścia do modela w czasie sesji czy ślubnych czy przy innych okazjach można poczuć się w pełni zrozumianym i docenionym. Pracując z fotografem jesteśmy w pełni zrozumiani o odwrotnie. Z takiej współpracy nie może powstać nic innego jak dzieła sztuki! Zobaczcie sami zdjęcia ślubne Warszawa.

www.emhara.pl

foto: www.emhara.pl zdjęcia ślubne Warszawa


www.emhara.pl

foto: www.emhara.pl zdjęcia ślubne Warszawa


Ja zaprezentowałem tylko dwa zdjęcia ze strony fotografa i celowo czarno-białe. Chciałem zachęcić tym samym do odwiedzenia strony www.emhara.pl. Znajdziecie tam więcej galerii tematycznych. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.emhara.pl