News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.arekzaremba.pl

czwartek, 3 marca 2011

www.arekzaremba.pl

Ostatni post to zdjęcia ślubne i w dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować kolnego artystę z pod znaku obiektywu i obrączki. Odwiedziłem Poznań i okazuje się że nie brakuje tam utalentowanych fotografów. Chciałbym przedstawić fotki ze strony www.arekzaremba.pl utrzymane w temacie zdjęć ślubnych.

Z całej prezentacji najbardziej podobają mi się te wykonane podczas sesji ślubnych nad morzem. A więc zdjęcia pozowane w ciekawych plenerach i wyjątkowych kolorach.

www.arekzaremba.pl

foto: www.arekzaremba.pl


www.arekzaremba.pl

foto: www.arekzaremba.pl


Myślę, że ta krótka prezentacja zachęci Państwa do odwiedzenia strony: www.arekzaremba.pl

Opisałem zdjęcia ślubne innych artystów:

  1. www.matyldaprojekt.com
  2. www.marriagephoto.pl
  3. www.bridelle.pl
  4. www.mojetwojenasze.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.arekzaremba.pl