News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.wojciechkoszyk.pl

sobota, 5 marca 2011

www.wojciechkoszyk.pl

Chorzów widziany oczyma Wojciecha Koszyka zaintrygował mnie ... Zdjęcia surowe podkreślające charakter miasta pokazujące jego wyjątkowe oblicze. Podoba mi się wizja artysty, który postanowił pokazać właśnie w ten sposób swoje miasto. Chorzów jako całość składająca się z wielu elementów, z których niektóre przemijają ....

Chorzów

www.wojciechkoszyk.pl - Chorzów


www.wojciechkoszyk.pl - Chorzów

Chorzów

www.wojciechkoszyk.pl - Chorzów


Chorzów

www.wojciechkoszyk.pl - Chorzów


Muszę powiedzieć, że z zazdrością przejrzałem całą stronę Wojciecha www.wojciechkoszyk.pl, wyjątkowo wiele ciekawych tematów poruszonych zostało na zdjęciach tego artysty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.wojciechkoszyk.pl