News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.annabodnar.blogspot.com

wtorek, 1 marca 2011

www.annabodnar.blogspot.com

Już miałem kończyć na dziś blogowanie kiedy wpadłem na kilka ciekawych linków. Pierwszy z nich to ujmujące zdjęcia studyjne inspirowane pięknem ciała kobiety. Blog pod adresem www.annabodnar.blogspot.com można potraktować jako kopalnia pomysłów i inspiracji dla osób, które w szukają sztuki, wyzwań ... Osobiście największe wrażenie zrobił na mnie akt oraz sesje ciążowe. Dlaczego? Zobaczcie sami:

Akt - sesje ciążowe

foto: www.annabodnar.blogspot.com Akt i sesje ciążowe


Już w grudniu 2010r. zastanawiając się nad stroszeniem tego bloga zastanawiałem się o czym pisać? O jakich zdjęciach można mówić: to jest dobre! to przemawia do mnie!. Odwiedziłem kilka stron na których publikowane są sesje ciążowe. Uznałem że temat jest na tyle komercyjny i sztuczny - nie warto zawracać sobie głowy. Natomiast blog Ani - www.annabodnar.blogspot.com - uratował sytuację. Odważne zdjęcia, ciekawe kadry oraz kolor. Jak widać można połączyć arterie z emocjami i sztuką ...

Sesje ciążowe

foto: www.annabodnar.blogspot.com - sesje ciążowe


Powonieniem już kończyć posta jednak jeszcze dwa zdjęcia muszę Państwu pokazać. Akt jako wyraz piękno kobiecego ciała jest tematem trudnym, przekonanie modelki do otwartości i rozumienia sztuki nie jest łatwe. Tylko najwyższej klasy artysta potrafi opanować tą sztukę. A więc kilka zdjęć pod hasłem akt.

Akt

foto: www.annabodnar.blogspot.com - akt


Akt

foto: www.annabodnar.blogspot.com - akt


Chyba po tej prezentacji nikogo nie trzeba dodatkowo zachęcać do odwiedzenia strony Ani, tradycyjnie podaję adres: www.annabodnar.blogspot.com

1 komentarz:

Oglądasz stronę: www.annabodnar.blogspot.com