News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.wozaczynski.com

poniedziałek, 21 marca 2011

www.wozaczynski.com

Pozostajemy nadal w tematyce zdjęć ślubnych z kilku powodów. Pierwszym z nich jest strona artysty, którego miałem okazje dziś odwiedzić. Jeśli planujemy ślub a osoba fotografa nie została jeszcze wybrana warto zajrzeć stronę www.wozaczynski.com - zdjęcia ślubne warszawa. Autorami prezentowanych prac są Miłosz Wozaczyński i Magdalena Wozaczyńska warto zapamiętać te postaci bo niejednokrotnie jeszcze usłyszymy ich pracach.

Na stronie możemy obejrzeć naprawdę wyjątkowe prace, wszystkie zostały podzielone na kategorie (reportaż, plener, sesje specjalne). Mówiąc szczerze obejrzałem całą stronę i przeczytałem całego bloga od A do Z. Wrażenia? Sprawdźcie sami na zachętę kilka fotek właśnie o tematyce ślubnej:

foto: wozaczynski.com

foto: wozaczynski.com - zdjęcia ślubne


foto: wozaczynski.com

foto: wozaczynski.com - zdjęcia ślubne


foto: wozaczynski.com

foto: wozaczynski.com - zdjęcia ślubne


Tak jak ma to miejsce w każdym poście zachęcam do obejrzenia zdjęć, które wyznaczają kierunki innych artystom, zdjęcia znajdziecie na stronie: www.wozaczynski.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.wozaczynski.com