News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.robertwroblewski.com

środa, 9 marca 2011

www.robertwroblewski.com

Robert Wróblewski jest fotografem i autorem bloga www.robertwroblewski.com. Przeglądając zawartość strony nie do końca jestem przekonany co robi lepiej czy zdjęcia czy prowadzenie bloga. Zarówno pierwsze jak i drugie zajęcie są wyjątkowe.

Opisem już kilka innych stron fotografów jednak Robert wyprzedza swoją epokę! Zdjęcia z różnych okazji: zdjęcia ślubne, chrzty, akt, sesje ciążowe oraz wiele innych.

Zdjęcia ślubne

Wykonanie tego z pozoru prostego zdjęcia wymaga od fotografa dużej wiedzy, doświadczenia, sprzętu i umiejętności ... dlaczego? Proszę zwrócić uwagę na światło. Para Młoda znajduje się przed kościołem - silne światło słoneczne natomiast fotograf chce pokazać zarówno Młody jak i oczekujących gości i kapłana.

Fotografia pokazuje detale wnętrza kościoła w niemalże idealnym świetle jednocześnie postacie przed kościołem nie są 'przepalone'. Jeśli ktoś próbował zrobić takie zdjęcia wie co mam na myśli. A należy pamiętać, że fotograf niema czasu musi w kilka sekund ustawić aparat do takiego ujęcia.

Robert Wróblewski

foto:www.robertwroblewski.com Robert Wróblewski


Robert Wróblewski

foto:www.robertwroblewski.com Robert Wróblewski


Sesje ciążowe

Żeby niczego nie zepsuć nie komentuję tego co piękne i wyjątkowe!

Robert Wróblewski

foto:www.robertwroblewski.com Robert Wróblewski


Na koniec nie pozostaję mi nic innego jak z największą przyjemnością zaprosić Państwa na wyjątkową stronę Roberta: www.robertwroblewski.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.robertwroblewski.com