News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.borkowscy.pl

sobota, 5 marca 2011

www.borkowscy.pl

Minęło kilka postów na blogu zanim dotarłem na obiecywany Śląsk ... W sumie nie wiedziałem od czego zacząć prezentację tego zakątka Polski. Postanowiłem zacząć od wizyty na blogu www.borkowscy.pl. Dlaczego właśnie na blogu?

Poznanie miasta może ułatwić nam kilka zdjęć może kilkanaście ... artysty, który mieszka tam i zafascynowany jest swoim miastem, małą ojczyzną ...

Zdjęcia Śląsk

foto: www.borkowscy.pl - Śląsk


Zdjęcia Śląsk

foto: www.borkowscy.pl - Śląsk


Zdjęcia Śląsk

foto: www.borkowscy.pl - Śląsk


Co kryje i jakie obrazy odsłania strona www.borkowscy.pl? Musicie Państwo sprawdzić sami - warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.borkowscy.pl