News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.mojetwojenasze.pl

sobota, 26 lutego 2011

www.mojetwojenasze.pl

Kilka tygodni temu miałem przyjemność obejrzeć zdjęcia ślubne i opisać na blogu kilka ujęć. Postanowiłem bliżej przyjrzeć się tej dziedzinie fotografii i rozwinąć temat. A muszę powiedzieć wam, że wybór jest naprawdę duży.

Czy popularność tematu jest tak duża i dlaczego? Wydaje mi się, że dla wielu fotografów jest to sposób na zarobienie kilku zł. I dobrze jeśli są to prace ciekawe, wyjątkowe takie jak właśnie dzień ślubu.

Towarzyszące parze młodej emocje są niepowtarzalne w innych sytuacjach jakie możemy podczas reportażu rejestrować. Tym samym miłość, radość i wzruszenie zostały wplecione w ofertę fotografów ślubnych.

Czy warto za takie zdjęcia zapłacić i to często nie małe kwoty? Nie tylko wydaje mi się że TAK. Powinniśmy mieć takie zdjęcia ślubne.

Zdjęcia ze strony www.mojetwojenasze.pl



Tak jak to ma miejsce w każdym wpisie na koniec zachęcam do odwiedzenia strony fotografa i zapoznanie się z całym dorobkiem. A zatem klik: www.mojetwojenasze.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.mojetwojenasze.pl