News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.redeyereps.com

piątek, 28 stycznia 2011

www.redeyereps.com

Dziś chciałbym zachęcić was do obejrzenia zdjęć na stronie www.redeyereps.com. Libię poczytać różne artykuły w sieci niekoniecznie polecane w wynikach organicznych Google, z linka na link i tak coś ciekawego się znajdzie.

Postanowiłem pokazać dwa zdjęcia opublikowane na stronie www.redeyereps.com, które zrobiły na mnie duże wrażenie:



Na pewno jeśli chodzi o fotografię portretową to ciekawa kompozycja.



Podoba mi się zdjęcie inne niż wszystkie. Niema mowy o photoshop! Światło jest naturalne takie jak na planie sesji. Zwróćcie tylko uwagę na porę dnia. Pośród drzew można dopatrzyć się promieni słońca natomiast mężczyzna z kosiarką oświetlony jest silnym światłem z lampy (tak się domyślam). Super pomysł z tym światłem unikalna kolekcja w świetnym stylu.

Zajrzyjcie na stronę www.redeyereps.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.redeyereps.com