News

Prace, które znaczyłem na stronie Marcina całkowicie zmieniły mój sposób patrzenia na fotografię. Nowoczesne utrzymane w ciekawej konwencji zdjęcia ślubne Łódź i plenery wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Dlaczego ? o tym w poście tutaj

Jesteś tu: Zdjęcia w internecie >> www.ambiancestudioinc.com

poniedziałek, 31 stycznia 2011

www.ambiancestudioinc.com

Pisząc tego bloga miałem wyobrażenie o stronie internetowej, która gromadziłaby ciekawe zdjęcia. Myślałem o kilku może kilkunastu artystach ale już dziś wiem, że nie da się zamknąć tematu fotografii prezentując sto a może i nawet dwieście postów. Z jednej strony cieszę się będzie o czym pisać i dla kogo.

Dziś wybrałem zdjęcia ślubne i muszę powiedzieć, że jest to naprawdę trudny temat. Jest tle ciekawych galerii, tylu artystów z naprawdę ciekawym warsztatem.

Dziś zdjęcia ślubne w wykonaniu "Ambiance Studio Photography" - www.ambiancestudioinc.com. By przybliżyć wam styl zdjęć wybrałem dwa ujęcia. które wydały mi się naprawdę wyjątkowe z całej kolekcji.



Ciekawa architektura zawsze jest motywem zdjęć ślubnych, połączona z obiektywem "rybie oko" niemożne się nie podobać. Super zdjęcia!

Zwróćcie uwagę na to ujęcie


Zdjęcia ślubne


Tu wszyscy są uśmiechnięci. Rzadko zdarzają się takie ujęcia w fotografii reporterskiej by wszystkie postaci miał szczery uśmiech na twarzy.

Tradycyjne zachęcam do odwiedzin strony www.ambiancestudioinc.com celem obejrzenia całej kolekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oglądasz stronę: www.ambiancestudioinc.com